top of page
  • Kako ćeš znati koliko je vremena stvarno utrošeno na zadatke koji su mi delegirani?
    U svom radu koristim softver za praćenje vremena koji tebi putem poveznice koju ti mogu poslati omogućuje da točno vidiš koliko je vremena potrošeno na svaki zadatak te koliko ti vremena u mjesecu još preostaje ukoliko smo dogovorili mjesečni paket. Komunikacija i transparentnost su ključni i prije potpisivanja ugovora ćemo porazgovarati o tome kako želiš pratiti moje vrijeme i kakvu vrstu izvješća očekuješ primiti.
  • Kako naplaćujem svoje usluge?
    4 najčešća načina su: naplata po satu, naplata po paketu usluga, naplata po projektu i paušalna naplata. Naplata po satu je najčešća metoda i znači da virtualni asistent naplaćuje svoje usluge po satu. Klijent dakle plaća samo za vrijeme koje je potrebno da se završi zadatak i temelj obračunavanja je alat za praćenje vremena Clockify koji mi služi kao podloga za izdavanje računa. Naplata po satu je uobičajana za jednokratne zadatke ili pri početku suradnje kad se klijent tek uhodava u delegiranje i istražuje rad s virtualnim asistentom. Račun se ispostavlja po izvršenju zadatka. Naplata po paketu usluga omogućuje kombiniranje određenog broja sati rada u pakete koje virtualni asistent nudi klijentu. Klijent ovdje ima mogućnost kupiti paket usluga po nižoj cijeni nego da je kupio svaki sat pojedinačno. Što je veći paket, cijena je povoljnija. Paketi usluga se ugovaraju za razdoblje od minimalno tri mjeseca. Ukoliko je odabran paket usluga kao način suradnje, a surađujemo prvi put, potrebno je da mi 50% iznosa platiš unaprijed što mi služi kao jamstvo da smo oboje predani dogovoru i da rad može započeti odmah. Paket usluga može biti 5, 10, 20, 30 ili 40 sati mjesečno, ovisno koliko posla mi želiš delegirati. Naplata po projektu temelji se na konkretnom rezultatu, a ne na vremenu. Virtualni asistent cijenu određuje ovisno o vrsti projekta, a intenzitet plaćanja određuje se za svaki projekt posebno i biti će naveden u Ugovoru. Paušalna naplata - najbolja opcija za dugoročne suradnje. Virtualni asistent ima ugovor o dugoročnoj poslovnoj suradnji s klijentom i naplaćuje mjesečni paušalni iznos za pružene usluge ili broj sati rada, ovisno kako je definirano Ugovorom. Ukoliko surađujemo prvi put, prva dva mjeseca potrebno je da mi 50% dogovorenog mjesečnog iznosa platiš unaprijed što mi služi kao jamstvo da smo oboje predani dogovoru i da rad može započeti odmah. Kasnije kad uspostavimo dobar radni odnos i dobre rezultate u komunikaciji i poštivanju rokova, naplata će funkcionirati na način da ću ti račun ispostaviti početkom mjeseca za prethodni mjesec. Još je važno da ti napomenem da se neiskorišteni sati ne mogu prenijeti u sljedeći mjesec jer svaki mjesec unaprijed planiram te mi je važno da mi raspored nije poremećen. Stoga ti svakako savjetujem da iskoristiš sve svoje sate unutar dogovorenog vremenskog okvira. Ako se pak desi da ti paket koji smo dogovorili za taj mjesec nije dovoljan, možemo dogovoriti dodavanje dodatnih sati. Važno je da imaš na umu da će se moj raspored možda morati korigirati kako bi se prilagodila dodatnom poslu te ćeš dodatne sate morati platiti više nego je njihova jedinična cijena u paketu. Sama cijena ovisi o traženoj usluzi.
  • Kako možeš početi raditi sa mnom?
    Jednostavno, možeš ispuniti obrazac za kontakt na mojoj web stranici, poslati mi e-poštu ili me nazvati. Zakazat ćemo besplatne konzultacije kako bismo razgovarali o tvojim potrebama i vidjeli kako ti mogu pomoći. Surađujmo zajedno kako bismo ostvarili tvoje ciljeve!
  • Kako možeš znati da se posao koji mi je delegiran obavlja dobro?
    Svojim klijentima pružam redovita izvješća o napretku kako bi bila sigurni da su zadovoljni obavljenim poslom. Također potičem otvorenu komunikaciju i cijenim povratne informacije kako bi bila sigurna da ispunjavam tvoje potrebe i premašujem tvoja očekivanja.
  • S kakvim zadacima ti ja kao virtualna asistentica mogu pomoći?
    Vješta sam u različitim zadacima, uključujući planiranje, upravljanje e-poštom, istraživanje, stvaranje sadržaja, unos podataka, upravljanje društvenim mrežama, kreiranje vizuala... Mogu ti pomoći s bilo kojim zadatkom koji se može obaviti na daljinu i koji će ti pomoći da uštediš vrijeme i usredotočiš se na nešto drugo.
  • Kako možeš znati je li virtualni asistent ono što je tebi potrebno?
    Određivanje je li virtualni asistent ono što je tebi potrebno ovisi o tvojim specifičnim potrebama i ciljevima. Ako si vlasnik tvrtke, virtualni asistent može pomoći u upravljanju zadacima kao što su zakazivanje sastanaka, korisnička služba i upravljanje društvenim mrežama, omogućujući ti da se usredotočiš na razvoj svog poslovanja. Ako si freelancer, virtualni asistent može pomoći u upravljanju administrativnim zadacima kao što su izdavanje računa i upravljanje kalendarom, dajući ti više vremena da se usredotočiš na svoj posao. Virtualni asistent može ti pomoći i u privatnom životu u upravljanju zadacima kao što su osobna kupnja, istraživanju turističke destinacije i planiranju putovanja, oslobađajući tvoje vrijeme za osobni i profesionalni razvoj. U konačnici, virtualni asistent može biti koristan za svakoga tko želi prepustiti zadatke vanjskim suradnicima i povećati svoju produktivnost i učinkovitost.
  • Možeš li si priuštiti virtualnog asistenta?
    Važno je uzeti u obzir potencijalne uštede troškova i povećanu produktivnost koji mogu doći s vanjskim ugovaranjem zadataka virtualnom asistentu, kao i vrijednost tvog vremena. Angažiranje virtualnog asistenta za administrativne zadatke može ti osloboditi vrijeme da se usredotočiš na aktivnosti koje ti generiraju prihod, što u konačnici rezultira većim povratom ulaganja. Osim toga, virtualni asistent ti može pomoći uštedjeti novac na troškovima koje bi imao zapošljavanjem osobe na puno ili pola radnog vremena (plaća, doprinosi, godišnji, bolovanje, oprema, uredski prostor, režijski troškovi...). Općenito, važno je odvagnuti vrijednost tvog vremena i potencijalne uštede u odnosu na troškove angažiranja virtualnog asistenta kako bi sam utvrdio da li ti je to financijski isplativa opcija.
  • Što točno radi virtualni asistent?
    Virtualni asistent, ili VA, profesionalac je koji pruža administrativnu, tehničku ili kreativnu pomoć klijentima na daljinu. To može uključivati zadatke kao što su zakazivanje sastanaka, upravljanje e-poštom, provođenje istraživanja, stvaranje sadržaja i više, ovisno o tome za što je virtualni asistent specijaliziran i koje zadatke klijent traži.
  • Kako ja radim s klijentima?
    Kao virtualna asistentica, radim s klijentima na daljinu, obično putem e-pošte, telefona ili videopoziva. Komunikacija je ključ naše suradnje. Za početak ćemo razgovarati o tvojim specifičnim potrebama i ciljevima i odabrati vrstu suradnje koja tebi najbolje odgovara. Možeš me angažirati jednokratno za neki određeni zadatak ili projekt ili uzeti neki od paketa usluga na mjesečnoj bazi, ovisno o tvojim potrebama. Definirati ćemo način i intenzitet komunikacije te postaviti rokove kako bi se osiguralo da posao napreduje prema planu. Nakon što dogovorimo sve detalje suradnje, potpisati ćemo ugovor kako bismo zaštitili i tebe i mene i osigurali ispunjenje svih očekivanja.
  • Ne znaš kako delegirati?
    Delegiranje zadataka virtualnom asistentu može biti novo iskustvo, ali ne mora biti teško. Važno je jasno iskomunicirati svoja očekivanja i ciljeve te dati jasne upute za svaki zadatak. Također je važno dogovoriti preferirani redoviti način komunikacije kako bi se osiguralo da posao napreduje prema očekivanjima. Osim toga, može biti korisno započeti s malim, jednostavnim zadacima prije postupnog povećanja složenosti i odgovornosti zadataka dodijeljenih tvojem virtualnom asistentu. Zakaži konzultacije i zajedno ćemo naći najbolji način delegiranja tvojih zadataka meni.
bottom of page